2014. március 8., szombat

Paul Wesley rendezi a Vámpírnaplók 5x18 részét



Paul Wesley már 5 éve játssza a halhatatlan Stefan Salvatore szerepét a Vámpírnaplók sorozatban. A Buzzfeed elárulta nekünk, hogy az 5.évad 18.részében kipróbálja magát rendezőként. 
,,Számomra ez megtiszteltetés, és a szereplő gárda többi tagja támogat engem, amiért nagyon hálás vagyok nekik,, - mondta Paul, aki a CW tv sorozatainak szereplői közül az első színész lett, aki rendezni fog. 
Paul az 5.évad 18.részét fogja rendezni, szerinte nosztalgikus és izgalmas lesz. ,,Ez olyan, mint a mi világunk, de valami kicsit másképp van és én válaszoltam rá.,, De mivel ez a színész a kulisszák mögött tevékenykedik majd, nem jelenti azt, hogy Stefan-nak kevesebb szerepe lesz. ,,Nem lesz kevés, de sok Stefan jelenet sem. Szerintem éppen a közép út határán. Az egyik jó barátom rendezett egy filmet, amiben szerepelt is, és én egész idő alatt ott voltam a forgatáson, szóval első kézből láthattam.,,








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése